onsdag 27 april 2011

Kursavslutning

Efter omtenta var det tre till som jag kunde ge godkänt betyg för kursen. Lösningsförslag ligger på kurssidan. Så kursen är nu avslutad och resultaten är inrapporterade. Ni som vill får gärna använda kommentarmöjligheten här nere för att skriva vad ni tycker om kursen, vad som var bra och vad som borde göras bättre. Själv ser jag en klar förbättring i hur tekniken har fungerat för mig. Det har inte varit lika mycket strul som ifjol.

Det har varit ett nöje att vara er lärare i denna läsperiod. Men det är en sak som vissa borde göra mer: att "leka" med de programmen som jag har visat vid lektioner och som jag har länkat till. Det är välspenderad tid att leka med slinkys och snören. Att titta omkring och se vågor och ljusstrålar överallt omkring sig. Jag räknar med att jag har åstadkommit en del sådan yrkesdeformation hos er. Att kunna se mer harmoni och sammanhang i bruset omkring oss.

1 kommentar:

  1. Ljudet kunde vara bättre på inspelningarna.
    Annars fanns det inget annat att klaga på :)

    SvaraRadera